Trassel

2011-08-17, kl 19:39:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Vi har en ny kärlek här hemma, ungarna älskar den, jag med, de har kikat på den igen idag, sen på kvällen har vi kikat på youtube, kollat sångerna och ungarna har sjungt med för fulla muggar, lite allsång med andra ord!
Z kompis är här och hon gillar den lika mycket och har med sjungt för full hals!

Nu har det löst sig med mobiltrasslet med som uppstod...puhu...men får allt vänta några dagar på min telefon och att få byta nr...jag är ju verkligen den mest tålmodiga?!!!!!!! NOT!! vill ha min smartfån nu!!!!!!!!!!!!!!




Härlig film!

Kommentarer
Från: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-17, kl 20:17:07
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0