Trainspotting

2011-08-23, kl 22:21:38 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Imorn ska jag åka tåget, enda skoldagen egentligen, för har ju varit ledig de andra darna, yay. På tors blir det dock ett studiebesök, men det räknas ju knappt!


Så imorn blir det tidig morgon, pendla till Skövde stad, sen tåget mot Falköping...tjohej...hoppas hoppas nu att kursen är bättre än vad det känns just nu. Jag valde psykiatri, för jag är så förbaskat psykisk störd så jag vill ta hand om mig själv, nej men ärligt det är min grej, det sa min bästa lärare i hela världen med, trots att det betydde att jag fick välja bort just min bästa lärare i hela världen!  Så jag litar på hennes ord!

Drömde föresten om henne att jag var ledsen på skolan och att hon trösta mig...det har ju faktiskt hänt, fast i vintras...herregud... Vilken underbart fantastisk människa hon är, jag är totalt överväldigad hur jävla fenomenal någon kan vara, hon är verkligen min förebild och har ställt upp på mig enormt! Hon har verkligen byggt upp mitt självförtroende, tillsammans med de andra lärarna, men främst hon, och trott på mig, och hon ser mer än vad jag gör och talar om det. Blir alltid varm i hjärtat när jag tänker på det. Hur kan man vara så som hon? Och hur blir jag hälften så grym??????!!!
Övervägde ju att välja hennes inriktning bara för att få ha henne, men som hon sa, det kommer fler gånger.

Ja, jag vet inte, skolan har inte dragit igång på riktigt, jag hoppas bara att psykiatrin ger mig något, något att bita i, att det är förbannat kul, annars blir jag besviken! För då kunde jag spenderat min sista termin med världens bästa lärare liksom! 

Mja, ska nu kolla upp vilken buss jag måste ta, just det nämnde jag att jag ska cykla ned till bussen härifrån först? De blir ett jäkla åkande visst! Kom gubben nu? De brötar utanför i mörkret, men det kan ju vara grannen.

Nej nu ska jag kolla buss, köra lite sit ups, sen ställa klockan och bums i sänga! Kanske orkar läsa lite?

Igår var föresten en underbar eftermiddag/kväll!  Hade två fin fina töser här, och två pruttungar röjde som bare den, och mellankillen min hade feber, haft ikväll med men inte lika hög dock, och sist röjde de allihop, spexa med shower och grejjer, alltid show dax när den familjen är här!! Inte klokt! :-) Men wunderbart!!! Love it!


Nej sängen var det ja, men har ju så mycket att spotta ut först, fick ju inte tävan att somna i tid ikväll heller...grrr...lilla pruttfia!!! Men älskar henne så hjärtat gör ont! Älskar alla mina underbara ungar så hjärtat kommer nog explodera, ja jag vet corny stuff, men what the hell they are my offspring liksom!!

Nä natti natti gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0