Sweet and sour

2011-08-08, kl 21:55:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Det är fanemig inte lätt alla gånger. Inte lätt alls, men det är fan så mycket bättre om man har en helt fenomenal familj att stötta sig emot, som alltid är där, som alltid älskar och som alltid förlåter.

Det är inte alla som har det, och jag vet att min familj jag skapat är den bästaste, och de människor jag väljer att omge mig med är noga utvalda, ibland så blir det lite fel, man väljer fel, men kan ge alla en chans, men sviker de, ja då orkar inte jag slösa energi på människor som inte ger tillbaka, som kanske sviker på flera sätt.

Jag är jävligt duktig på att förlåta, jag kan förlåta och ha överseende med mycket, men när det kommer till lögner, lögner är nämnligen det värsta jag vet i hela världen, det är äckligt och det är vidrigt, och jag menar inte typ vit lögn att den eller den tröjan är snygg. Eller veta att någon undanhållit saker ifrån en, det är inte kul det heller måste jag säga.  Nog om det, ingen specifik jag tänker på utan rent allmänt. Men rätt och slätt det ska mycket till innan jag slutar vara vän med någon. Tyvärr är jag duktig på att dra mig undan när det blir fel. Men så är det.


Hade en underbar dag med min familj, vi har plockat massvis med blåbär, vi har myst i karlsborg med mina ungar, med svärmor, gubben och min lillebror och med en kompis till barnen, fenomenalt mysigt!!!! Käkat blåbärspaj och pratat och tagit det lugnt!! MYS på jävligt hög nivå!!

Älskar min goa goa familj!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0