Somna lite

2011-08-19, kl 15:41:28 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Jädrar vad trött jag är på sista, somnar till lite då och då, när ungarna har disco med kompisen haha.
Men tror det är att jag vart ifarten så jäkla länge, nu är de lite lugnt nån vecka och då slappnar kroppen av.

Somna till förut, när jag kom ned såg jag att jobbet ringt, ja ska jobba lite imorgon dårå, en kortis men är ändå glad att de ringer mig för jag vill ju jobba lite extra! Och trivs ju bra där! Och det blir ändå inte hela helgen liksom, några timmar bara!

Hihi jag och gubben blev sams, som det sig bör, haha...


Sen kommer brorsan, ska klippa kammen ordentligt så han ser ut som fölk!

Ska lägga in söta bilder på våra vackra muffins sen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0