Smartphone

2011-08-17, kl 18:23:28 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Beställt en idag, en liten läckerbit, eller har gjort beställning tre ggr faktiskt, men hoppas jag bara får hem två, en till mig och en till gubben! Beställde gubbens först hah.

Men det vart strul med mitt byte av nr men nu är det fixat, har ju uppsägningstid på mitt gamla, så får betala av de resterande månadskostnaderna innan bara men skit samma hade ju ändå fått pröjsa men mindre summa liksom...

Seg som sjutton haft ont i hövet, nu vet jag varför ,det åskar! Somnade förut, vaknade till ett kaos av saker överallt! Jippi!



Blidde ingen Iphåne, det blev en Samsung galaxy sII istället! Känns ändå bra, den ska vara ett litet energiknippe! Och kan nog underhålla mig på mina bussresor här i höst, kommer lägga in ljudböcker, kika på film och serier kanske, sweeeeeet, och kan även använda gps till min nyvunna kärlek ! Samt glo på fejjan och blogga! Perfa!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0