Små lätta moln

2011-08-31, kl 21:17:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Vad trevligt med lite kommentarer föresten, ser ju att folk läser, men inte ofta man får kommentarer, det gör att bloggtarmen suger lite kan jag säga *blink blink flört flört*

Jag är sugen på att fota, Im freaking great at it too, fota något inspirerande, det var längesen jag fotade något som inte var mina barn, då inte sagt att jag velat fota något annat under den tiden alltså, för de är väldigt tillfredsställande och de är så vackra så det är inte klokt. Men eftersom min konstnärsådra sitter där och i fingrarna så är det ju trevligt att få utlopp för det någon gång med.

Men vad? Det känns lite som jag gjort det mesta, men samtidigt inte alls. Sen är jag inte nöjd med kameran, den motsvarar inte alls mina förväntningar öht! Surt, eftersom den kameran jag glömde för två sommrar sen var i samma prisklass men var så mycket bättre! Den var grym, och denna ...jag vet inte, jag får liksom inte till det...då är det inte så inspirerande kan jag säga... Mjaa, får se, kanske försöker mig påt, some day soon! Och för övrigt så älskar jag hösten och höst bilder, många fotosessioner har inneburit höstscenarion och div...åh...längtar tillbaka.

Mjapp, kanske ska rota i mina finbilder o slänga upp? Kanske de kan få mig att hitta inspiration? Who knows, kanske kan göra om göra bättre?  Do over så att säga? Eller bara spinna vidare...ja vi får se.

Mina poems som räddade mitt liv för några år sedan, är inte min livsuppehållande taktik längre.
Jag får bekräftelse från annat, jobb, skola, jag är grym i skolan, kan inte förneka det. Im on fire! Iaf de andra terminerna och jag ska då fan inte sänka mig nu. No way.
Men jag saknar känslan av att sitta där, med inspirationen flödande, orden rinner ur mig, bränns ned på pappret eller på sockerdricka...gamla goda sockerdricka! Mitt favvoställe!!!

Well, sätta sig ned och bara skriva är inte min grejj, det måste komma naturligt, jag kan inte tvinga fram, då blir det inte bra kan jag säga...jag funkar inte så, vare sig med foton eller dikter. Dock kan jag sätta mig och pula, testa, och kanske på så vis locka till mer, men inte annars...

Ja allt detta tål att tänkas på, men nu gott folk, blir det pluggeri pluggera, har en redovisning imorgon bitti!


Kommentarer
Från: Frida

SV. nja, jag tror inte jag orkar det ;) haha (: <3

2011-08-31, kl 21:28:14
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0