Slutkörd?

2011-08-30, kl 19:59:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

undrar lite om jag inte är lite slutkörd efter sommaren trots allt, kroppen har liksom lagt sig i viloläge, och är inte van vid att sitta still på lektioner och lyssna på snack liksom, engagera sig i sånt, utan springa o härja o dona...

Har ju kombinerad jobb o plugg nu, och tycker de funkar bra, men denna veckan nu när jag vart i skolan så har jag varit så förbaskad trött och ständig huvudvärk, men vet inte om det är utmattning eller om jag håller på o bli sjuk?  nåväl, idag kände jag lika, men så kom bästa människorna över, ungarna hade mys och vi med, och de gjorde hela min dag, samt en ipren, så piggna ja till! men är som en panschisch måste vila på eftermiddagen en stund haha...jädra fånerier i know men annars är jag en subba hela dagen...surig och jävlig...och det förskonar jag gärna mina underbara små fågelungar!

Gnistan kom och lite piggare idag än igår, somnade på soffan både jag och dottern pojkarna fortsatte glo på tv efter bolibompa på barnprogram och väckte inte mamman haha, så jag vakna fem i åtta och var så jävla trött att ungarna bums i säng och jag försökte pigga på mig men la mig vid tio,...haha så jävla lamt! men men jag somnade och upp i ottan,  behövde nog sova eftersom jag fortfarande var dötrött och somna rätt fort ändå kan man säga!

Så sömnbrist kanske varit problemet! men nu känns de bättre och jag hoppas jag får jobba mera helger och kanske nån kväll med, jag älskar lönen...wiii...

nä nu...plugga kanske?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0