Seize the day

2011-08-17, kl 23:47:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Lägger över lite mer musik till min mobil, det är ju trots allt en walkman som tjänat mig bra tills ganska nyligen, eller ja i sommar har den verkligen testat mitt tålamod, men den har varit riktigt bra, hade den funkat utan att stänga av sig själv, utan att köra eget race, ändra lite på inställningar utan att jag gjort det, ja då hade jag nog haft den ett bra tag till, min rosa lilla pärla! 

Kanske får köra en begravning? Haha sen jag var liten har jag alltid fäst mig vid döda ting, jag grät när julgranen skulle kastas exempelvis, jag sparade en liten kvist som jag klappade på och sedan begravde när den nästintill smulat sönder.
Jag har en förkärlek att fästa mig vid ting, men jag har blivit lite bättre, sparar inte på riktigt allt längre...dock finns det fortfarande utrymme att förbättras...........

Jag var även ledsen om vi bytte bil, haha...jävla tönt.

Nå nu ska jag hoppa i säng, ska ta en tidig jävla buss imorgon..tjohej liksom!
Hoppas det inte regnar för jag ska cykla!!!!


PS: kollade ju på filmen som jag nämnde i ett inlägg innan här, den var bra men inte direkt en film man blir glad av...hm...lite igenkännade från när man var tonåring i uppror...hujedamig...mina barn ska låsas in och kedjas fast!
Lägger mig i sängen med nämnda boken...där nere! *pekar nedåt*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0