Man är ju lite bucklig där nere

2011-08-11, kl 10:57:20 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Bästa kommentaren i sommar, som jag kan fnissa åt resten av mitt liv!
"Det gjorde skit ont, i armhålorna går det ju bra eftersom det är slätt o fint där, men där nere är man ju lite bucklig!"
Och där asgarva jag och upprepade BUCKLIG???? hahaha, jag dog lite av fniss där....love it!!!


Nå, gårdagen, den var trevlig, jobbade, det flöt på riktigt bra, sen svischa hemmåt och där hade vi besök, fick lite flöde men det var rätt lugnt, ungarna röjjde, det ser ut som fan än! Men det gör inget.
Vi käkade gott, snackade allvar och skratta lite med.

Drog sedan och lämnade ungarna i skövde, fyndade lite kläder på Cubus först, kläder för 29-39 spänn styck! Lilla E fick en super söt dress, som ett linne och shorts i jeans, jädra sött, och en fin kofta vit och blå randig, en sån vill jag ha!! Killarna fick varsinn tischa och Z stora killen fick en efterlängtad jeansjacka! Han har velat ha de länge, kan man sy fast lite roliga saker på om man vill! T valde en snygg gul tischa och ett linne tror jag. Ja de fick lite grann, gubben fynda loss med, massor handla han, jag hitta inte något. Men sen om man känner sig som en tjockis gillar inte jag att shoppa...

Well, på kvällen så drog vi med vänner och åt på resturang, vi åt på Joes, riktigt gott, och trevligt som sjutton!
Vi köpte vanlijglass och en chokladtårta,(som jag inte gilla fullt ut) och drog hem till oss, käkade vaniljglass med blåbär och denna omnämnda tårta dårå....trevligt och man får mycket mer än att köpa efterrätt på resturangen .

Vad dagen har i sitt sköte får vi se, ska iaf leta ramar, och ta en promenad eller åka inlines, nu är det slut på ursäkter, jävlar rullar väl fram snart!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0