Kyl och frys jakt!

2011-08-09, kl 14:48:14 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Det började med att vi skulle försöka köpa en frys/kyl och en box, det slutade med ett jätte fint antikt postskåp och jätte fint litet skrivbord. Jag storhandlade med morsan och alla ungarna, gubben drog med faderskapet till mariestad och hämtade de fina möblerna, finnemang!

Igår registrerade jag mig inför min skolgång i fkpg, jag köpte en bok idag, och det börjar närma sig.....
Skulle haft min sista dag på torsdag, men fick jobba helgen med...haha...mina enda tre lediga dagar och så får jag jobba två av dem! tjohej!! Men de blir fina pengar ju.

På måndag är det köpa busskort och börja skolan som gäller, var mer sugen för en månad sen, nu är jag inte så sugen, jag har inte varit ledig sen förra sommaren, är lite trött påt!  Eller väldigt trött....jaja...de blir nog bra.


Nej nu ska jag försöka se om maten blir av, är hungrig, och ska ju cykla till jobbet sen snart....tjohej.

Kommentarer
Från: elin

vi har en frysbox som vi funderar på att sälja

2011-08-12, kl 10:07:30
Från: Mallory

Väldigt intresserade i så fall! Vad ska ni ha fört?

2011-08-12, kl 10:26:10

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0