Johanna i underlandet

2011-08-05, kl 21:27:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jaoooo, idag har jag jobbelijobbat, det gick bra. Men är så trött efteråt, helt slut i kropp o själ, det känns att jag inte fått något ledigt på väldigt länge....fuck.

Precis efter jobbet, blev jag hämtad, vi drog och paddlade kanot, med ungarna, och med gubbens bror och frugan. Det var supertrevligt och himlans mysssigt! Kämpa på där och det var kanon, att kanotera haha.

(Efter kanoteringen, det var ju jätte trevligt och vi bråkade inte en enda gång! sagt av karls brorsa till mig, för jag o han paddla ihop, vi har en tendens att ryka ihop)

Perfekt väder, varmt men inte brännande solsken, lite droppar, för det är inte helt osvettigt att paddla liksom. Det kom lite vågot med när vi skulle tillbaka, och det var lite kämpigt men roligt!

Efter att vi paddlat, ja då kollade vi på grottor, lite fint, massor med blåbär fanns, och dit ska jag och länsa!




Precis så ser jag ut när jag paddlar!!



Blåbär är asgott och det vattnas i munnen nu när jag tänker på dem, de var sååå goda!Vårt vanliga blåbärsställe var ingen höjdare i år , men det vi hitta idag lär bli fina fisken! Dock en bit att åka, men what the hey, kan väl paddla igen?? Billigt och så freaking roligt!

Och jag jobbar hela helgen, tjohej, men bara några dagar kvar, sen är det slut, och då börjar ju skolan istället, men är faktiskt ledig några dagar emellan!

En på jobbet idag, frågade mig, "Kommer du sakna mig när du slutar sen? " Så gulligt!

Näpp måste kissa, och sen ska jag väl försöka göra något av kvällen, glo på en serie vi börja på igår, kanske läsa nått? Eller makalöva? Who knows, och vem vet, jag kanske rent av somnar och dregglar lite ? Det är ganska gött det med!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0