Härlig dag!

2011-08-26, kl 23:12:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

haft en toppen dag, först gymmet med min läckerbit till donna, sen mys och kärlek med familjen och finaste sötnosarna! Totalt toppen mysigt!! God mat, trevlig sällskap, och överaskande möte! Mycket mycket mysigt!!! Det tackar jag för, kan jag glida på ett tag!

Eftermiddagen mådde jag sämre, huvudvärk och mensvärk, inte på topp med andra ord, så vid fredagsmyset satte jag på en av två filmer som vi inte beställt, som kosta närmare 300 spänn, förstår inte för det var inte ens lång filmer!?!?!?!? Jävla skit var det! Jag ville skicka tillbaka men gubben betalade idag...så ungarna vart sugna, men det sög, så jag satte på Aladdin istället. Myste för fulla muggar, kramar o pussar och lite godsaker.

La ungarna och till sist somnade lillfian med,  men så när jag skulle glo på film kom stora killen ned, och han fastna vid filmen han med, och det var inte någon läskig eller farlig, dock lite sorglig, men jag har sett den innan och var ganska säker på att den var ok, och det var den , dock kan den framkalla lite nedstämdhet eftersom det är en sorglig film helt enkelt, men samtidigt inte bara, vi glodde på   De dimhöljda bergens gorillor.

Jag tycker den är bra i alla fall och sonen tyckte det med, och han tyckte inte den var läskig alls!

Så det var lite mysigt, första gången vi gör så jag och han!!

Nä nu ska jag sova, ska ju upp och jobba imorgon!!!

Natti!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0