Flying girl

2011-08-14, kl 11:16:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Kollar på en liten tjej som flyger för fulla muggar, hon ligger på sin fars fötter och sträcker ut armarna.

Helgen har gått fort, jag har jobbat, jobbat jobbat, igår var en riktigt kaosfylld dag kan man säga....herregud. Men den vände för jag åkte hem och duschade, träffade ett gäng karlar och käkade god middag, snacka lekte med ungar och sen blev det lördagsmys på hög nivå. Det var trevligt.

Idag vaknade jag med den sedvanliga ont i ryggen. Har lagt till extra madrasser men det verkar inte hjälpa, jävla säng. Vi har ordnat i sovrummet, jävligt fint blev de, en hylla, lite krokar, ett skrivbord, och där nere det apsnygga postskåpet!! Inte illa!

Idag är det rätt tråkigt väder, regnet öser ner, jag är sugen på promenad, få luft och röra på arslet.
Har en unge som sov borta. men har lånbytt, så Z och hans flickvän spelar Kinect där nere för fulla muggar, de får spela för att de är regnigt, och för de har inte spelat på väldans länge kan man säga, gubben och dottern leker här i vår förlängda säng, de leker med hello kitty och med en lite judith, en liten nalle som E döpt själv!

Gubben och jag tog en promenad i rankås häromdagen, det var strålande solsken och vi gick i lugntakt, höll handen, vi pussades och pratade, det var en av de mysigaste på hela sommaren, sen snacka vi om något som faktiskt gjort mig lite sugen...får se hur det blir med det. Två saker som jag helst skulle vilja INTE vilja, men om det suget kommer på riktigt blir det nog ostoppligt....

Nej ska kramas med dottern och karl, sen blir det nog lite städ och förhoppningsvis en riktigt trevlig sak innan jobbet, men annars får jag skolka en dag!!

Snoppelisnopp

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0