First day at school!

2011-08-15, kl 16:18:20 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jiha, idag körde skolan igång. Lätt mjukstart, lite kittlande i plugg tarmen var det allt, men dock bara lite. För lite rädd för min jävla prestations ångest, och det där i sluttampen som är så förbannad äckligt jobbigt!

Men som min älskade vän sa (som jag har något halva inne i) det är bara att kämpa några månader nu sen är det klart!

Käkade frukost med lite ex klasskamrater, vi kommer inte läsa samma tyvärr, kommer sakna min Louise, men jag hoppas vi kan ses ändå, så mycket som det går! Och har alltid någon från gamla klassen i något ämne, och det är en trygghet!

Rätt gött schema , ledig fredagar! Idiot som jag är satt och och titta och tänkte att jag kan ju lägga till ett ämne! Haha men fan får inte pressa mig själv för mycket , det brukar bli så jävla jobbigt, iof har jag ju grejjat det med glans och glitter kan man ju säga..mohaha.

Men kan vara gött o få lite tid till familj, vänner och sånt som är viktigare än plugget!  Och kanske får man jobba lite ibland, det skulle jag gilla, inte bara för pengarna, utan för att det faktiskt är trevligt att ha arbetskamrater, att de jag vårdar faktiskt uppskattar MIG, sa hej då igår, några ledsna miner ...och de kommer sakna mig, de sa dom, och jag kommer sakna dom med, och alla goa man jobbat med!  Men jag tror och hoppas att två galanta damer jag lärt känna i sommar kommer hänga kvar trots att jag slutat!!! För de är verkligen uber goa!

Nej jag pladdrar på här men ska laga lite käk, steka ihop någe gott!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0