Det var då själva fan vad arg man kan bli

2011-08-29, kl 15:07:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Herregud, jobbat i helgen, jobbar o sliter, och idag skola, och igår och idag kommer man hem till ett kaos....fy sjutton var trist. Föresten stavar man sjutton med s och j.


Varit i skolan, helt ok...men inte riktigt samma känsla som de andra två terminerna...tyvärr...tråkigt värre måste jag säga....saknar stämmningen och saknar lokalerna och lärarna och klassen...min klass liksom...suck suck.

Nä ska plocka lite, kul att städa direkt när man kommer hem och det såg bra ut innan man drog...NEJ.

Och sen ska jag och barnen göra något mysigt har jag bestämt, för jag har ju jobbar så mycket de sista, samt skolan, då får man ta myset när det finns tid helt enkelt! Vill ha en kompisfri dag ibland och det får bli det idag!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0