Dear diary

2011-08-12, kl 22:30:57 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag vaknade jag i sängen, jag steg och och kissade på toaletten. Jag åt frukost, det var gröt och jag satt i köket.
Sen satte jag mig vid facebook och skrev allt detta och nu skriver jag det igen. Jag har mest suttit och funderat på vad jag skulle skriva i bloggen. Och nu flödar orden helt av sig självt.

/ Lilla jag



öhum, jag är dödstrött och bara svammlar, jag har ingen rim eller reson på något och har haft äckligt ont i visdomständerna!!! Jävla bajs saker eller? Vad fan ska de vara bra för, hela sommaren har de bråkat med mig, och ikväll har min magkattar varit i sitt essä! Jävla skit! Men jag har gosat med tre underbara små hjärtan och en galen karl, vi grillade hos svärmor och mös till det, på hemvägen vart jag trött och hade ont, som ett djur i smärta, rör mig inte tala inte till mig låt mig va typ. GRR.

Nä tog några värkisar och ska lägga mig nu, ska ju upp tidigt och jobba imorgon...fan va nice alltså...not.
Csn strula med, men tror de rätta till sig till slut, behövde inte ringa någon och pengarna ska komma på måndag tjohej!!

Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0