Buss och jävelskap

2011-08-16, kl 19:37:26 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Upp, göra sig iordning, cykla ned till bussen, köpte ett busskort, förstod sen att de blevit fel med betalningen, betalade för vuxen men skulle ha ungdom, jävla bajschaffis som lurar, fråga ju hur gammal jag va, berätta och sen slog han ändå in vuxen.

Nå, skynda till skolan, hade lektion, Socialpsykiatri hela dagen, eller ja, slutar tolv på tis, men idag slutade vi halv tolv. Gick till resecentrum och hade laddat upp värsta för att få tillbaka pengarna och så vidare, berättade hur det låg till,  "Ok vänta lite bara" HUR lätt och smidigt som helst, vad fan eller? Jag blev jätte paff, trodde jag skulle få kämpa med näbbar och klor, och hur trevliga som helst, fy fan vad härligt!!! Satt på rese och snackade med min klasskamrat, vi har gått ihop i ett år men inte snackat jätte mycket förut kan jag inte påstå, men det var mycket trevligt!

Kommer lära känna nygamla nu, lite bättre, för de flesta jag går med nu har jag inte umgåtts så intensivt med de andra terminerna, men nu kommer de bli omstrukturering, känner redan av grupperingar....vi och dom liksom. Nå skit samma jag har två goa tjejjor som kommer gå lika som jag!

Japp åkte buss hem, upptäckte att min mobil/mp3/hörlurar suger häst pung, jävla skit liksom, kommer åka möe buss men vill  ju ha något att lyssna på, musik och ljudböcker liksom!!
Nå tog cykelt till lekplatsen, bestämde playdate och sen drog vi hem för mat och vila, behövligt.

Tog en snabbis med, också jävligt behövligt, bättre än att sova.

Drog till min date, men ungarna idag har varit gnälliga , först gick de bra men de gick utför sen, bättre dock när de fått mat, men så är de, nu sover lillan, de andra två ligger uppe och fick kolla på film i min bärbaradata.

Imorn är jag ledig, så freaking najs! Ledig massor nästa vecka med! OMG , inte varit ledig på as länge juuu!



Snippelur!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0