Beslutsångest

2011-08-17, kl 21:11:08 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

kan välja mellan att kolla på en film på tv, thirtheen, eller läsa boken jag påbörjade förut.



Eller



Eller rota efter nån random movie...




What to do? Mest troligt blir det inte random movie, för jag har två andra saker att göra, har faktiskt redan gjort min läxa...läsa två och en halv sida...haha svårt som faen! Nej men de  blir filmen och så läser jag lite innan jag ska sova, orkar nog inte dra med den tegelstenen på bussen imorgon!!! Men gillar ju serien och än så länge, läst prologen och första kapitlet så verkar den himlans trevlicht!

Sweet! Nä jag måste dra mig och försöka fippla fram rätt kanal, har ju inte en fungerande fjärris längre, snacka om jobbigt, är ju inte bara att trycka på en knapp liksom...great!! NOT!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0