11 års dag!

2011-08-25, kl 09:35:28 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag för elva år sedan, var det matfestivalen i skövde. Jag hade precis avslutat ett konstigt och ovärt förhållade, var inte jätte sugen på att åka in faktiskt. Min bästis ville att jag skulle hänga med henne och hennes kille in.  Men som sagt var inte så sugen, lite nere och sånt. Pappa tyckte jag skulle hänga med in, så han gav mig 600 spänn i näven, han tyckte jag inte skulle sitta hemma och vara ledsen, så jag kunde typ åka tivoli och köpa matkuponger.

Okej, eftersom jag fick pengar i näven bara så där, så åkte jag med in. Jag och bästisen och hennes kille som även han var en vän satt och hängde i kyrkparken.

From the beginning
Våren innan så hade jag sett en kille som jag blev fascinerad av, han hade svart munkjacka med luva på sig, luvan över huvudet och sminkad, så vackert sminkad, men just då hade han en tjej och jag bara typ spana lite på denna vackra människa.

Sommaren träffades vi nån gång och det var väldigt hastigt och lustigt men lika söt var han då. Och så singel!

Vi hade pratat lite på skunk, och träffades veckan innan matfestivalen på en spelning inne i skövde på cafe nyfiket, men då hade jag fortfarande pojkvän, men han var grymt söt och vi prata lite och det pirra liksom.

Tillbaka till matfestivalen

Ja pengarna brännde i handen och jag åkte som sagt in,  vi stötte på O, som gick med sitt kompisgäng, vi följde med och jag höll mig nära. Sen kom det nån tjej som verkade väldigt intresserad, nån med massa dreads, jag kände att om jag ska lägga in en stöt är det nog bäst liksom.  Det var mycket folk och vi gick i armkrokar och slutligen höll vi handen, och vi fortsatte hålla hand länge,  innan var det flera som höll handen men till slut var det bara vi två, alltså vi gick på led inte i olika par ;-) . Nå och vi fortsatte helt enkelt hålla handen , satte oss i kyrkparken och så frågade jag om han ville åka en karusell med mig. Det ville han så vi gick ifrån folket och åkte och sen gick vi och pratade, och fönstershoppa, vi bestämde vilket hus vi skulle ha, vilka hus lampor som skulle sitta på huset osv...det var mysigt värre och bara vi två!

Senare träffade vi min bästis och killen, och de fråga om vi var ihop, visste inte riktigt vad man skulle svara ...
Men vi dansa lite till något konstigt dansband och sen satte vi på en bänk vid Västra höjdskolan och där frågade kompisarna om vi hade kyssts än, nä sa O men vi kan väl göra och så blev det!! Pirr i magen, och väldigt trevligt....en lång härlig kyss.

O följde mig till bussstation och där bytte vi nr, och hans pappa kom och hämtade honom, så träffa honom en snabbis då...tror fan att han hämta honom med cykel? haha.

Ja dagen efter var man nervös och skulle ringa, gubben inflika nyss att det var jag som fick hans nr och vi bytte alltså inte. Men jag ringde och vi bestämde att vi skulle träffas igen!

Minns inte så mycket av andra dagen, vi var med O`s bästa kompis och gick omkring, åt på MC, (eller inte jag, satt dödshungrig men våga inte äta haha) hångla och sånt...ja och på den vägen gick det!!

11 år senare har vi tre underbara barn och ett liv tillsammans!! 

Älskar dig älskling!!! Tack för att du stått ut med mig i alla dessa år! Men tiden flyger fort förbi och jag ångrar inte en sekund!!!!


(För fyra år sen på denna dagen så förlova vi oss med)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0