Vårkänslor

2011-04-20, kl 23:18:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ja, det spritter i kroppen, vårkänslor. Och av någon underlig anledning, har jag börjat äta som en häst...och små äter och onyttigt...och detta är inte bra...inte bra alls...hamnat i nån jävla bajs spiral, kan inte äta vanligt utan de blir liksom fel...maten glöms bort och så äter jag bröd eller mjölk o får ont i magen...vad är det för jävla sätt liksom?

Men våren, ja den är underbar...förutom...haha ska alltid klaga...att jag är lite förbannad...för min medicin är på vift...hela kittet liksom, samt nycklar och plånbok...kunde lika gärna lämnat den kvar... istället för att dra med det nån annan stans...äsch blir bara förbannad när jag tänker påt....


Ungarna njuter för fullt av det härliga vädret! Jag såg gröna buskar och massa vårblommor!

Dagen har varit mycket bra, drog på fralla för alla, mycket trevligt. Sen vart det lekplatsen i hjo, även det mycket trevligt. Shoppade loss på hem och hobby...nästan tusen spänn, har fan aldrig handlat för så mycket på hem och hobby förut...haha. Men fina saker hitta jag och de blev jätte fint.

Drog hemåt och käkade lunch...fick lite kärlek och drog vidare till min vän Ellen, hade två av mina barn med och en extra unge som skulle sova här :-)  Min äldsta var med sin kompis och röjjde! Hos min vän så fika vi, snacka, lekte med barnen och hade det gött kan man säga!! Mycket trevligt.
Sen skulle jag ta en promenad hem...herregud, tog en halv evighet och sju svåra år!  Bara uppförsbackar!

Men det gick bra, vi stanna till på Netto och köpte färdkost, träffade Daniel på vägen och sällskapade en liten sväng! Sen var det bara att knalla på, och nej de tog inte så lång tid och de var fint väder och varför stressa hela tiden?? Har nog med stress ändå!

Möttes upp av stora sonen och hans kompis, alla ungar fick varsinn chokladkaka, mycket uppskattat!

Hemma så fick de ta på pyjamas och röjja, kolla en stund på tv och fick lite långkväll, lillfisan somnade på soffan helst slut! I sin fina nya prinsess klänning som hon fick av Zanna! Hon skulle prompt sova i den!!! Klart hon fick det!! Hon är ju en prinsessa liksom!

De tre större barnen kom även i säng de till slut, runt nio, de härja lite ett tag men det var ändå härj på lugn nivå, mysbus liksom, så det var helt ok ! Jag kollade på tv och har inte gjort någon direkt nytta ikväll, har mest ont i ryggen...så ska stänga ned datorn o vänta på gubben.

Bävar inför skolan imorgon..har verkligen ingen jävla lust med det en skärtorsdag, då vill jag vara påskkärring och busa med ungarna!! Sådetså!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0