Surkart!!

2011-04-08, kl 14:59:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Surgubbe, gör mig sur med kan jag lugnt konstatera.

Men annars haft en bra dag, när jag hållt mig undan surgubben. Fikat och lekt med louise och småttingarna.

Vart på utvecklingssamtal, klockrent med läsning räkning och allt som har med skolan att göra. Andra saker...gör mig fortfarande irriterad. Och negelekt...det verkar vara ett förhållningssätt som dom gillar.


Jag vaknade dödstrött men var på okej humör...nu har en surmule dragit ned det och till råga på allt lägger fanskapet över skulden på mig...skit på dig....

Dumma kommentarer som gör mig sur.

Ett besked, som skulle göra gott, men på något sätt blev det inte den sprudlande glädjen som jag trott....fan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0