Sömntuta

2011-04-12, kl 19:09:05 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Vart som sagt lite seg...somna till barnprogrammet i soffan jag...hoppsan...iof bara några minuter...sen ringde telefonen, ett högst otrevligt vis att vakna på enligt mig! Men jag vaknade och tur var väl det...annars hade jag säkert sovit så där lagom att man blir ännu tröttare istället!!!


Snart ska jag stoppa kottarna i sängen, försöka pigga på mig...även om halsen kliar o näsan desamma och jag är nog nästan halvt döende snart haha. Nä men ska försöka mig på att plugga, har en tenta som är i princip klar, måste bara finslipa...lite finlir!!

Kommentarer
Från: lotta Mamma till Elvira

Ja verkligen!

Det bästa som finns! :)

2011-04-12, kl 19:28:22
URL: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0