Som en sommardag!

2011-04-11, kl 16:05:30 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Så förbannat skönt ute!! Idag blev det en kort dag i skolan, skönt som sjutton. Vi snackade om barn som far illa, orkade inte engagera mig så mycket för jag vart helt proppat pga av allergin an kände jag, hade dessutom glömt ta medicinen på morgonen jippi!! Dock fick jag av söta Sandra!!

Tog en promenad på lunchen, det var så varmt o gött så!

Väl hemma igen så tog jag och gubben och lilltjejen spåret i besittning och vandrade i vårsolen! Svettigt, hade inte räknat med det värmen. Så när jag kom hem igen blev det kjol och foppa tofflor minsann!!!

Bjöd barnen på glass, tog en isglass, lite nyttigare iaf.
Barnen har studsat, cyklat busat, burit pinnar, gungat o sånt som sig bör en solig dag!

Nu fick de gå in och testa något spel som grabbarna prompt ville köra innan kompisen skulle hemåt.

Men jag och snuttan stannade ute och gunga och sen hoppade hon och jag studsmatta själva :-) "Du är naken mamma, jag gillar när du är naken" Hahah sötunge!! Iof är jag inte naken och var det inte heller i trägårn på vår baksida, utan hade kjol o tröja, så hon blev väl bländad av mina vita ben eller någe!!


Näpp hallosaft, nu ska jag göra något mer vettigt.....kanske städa lite till...

pöss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0