Sol idag igen!!

2011-04-12, kl 16:59:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Härligt, inte lika varmt men de spelar ingen roll. Det som däremot spelar roll är att jag är helt dödstrött o seg...antingen pollen eller så håller jag på att bli förkyld...det är inte något jag hoppas på !!


Helgen ser ut att bli fullsmockad med roligheter, det gillas! För förra helgen blev det mest nödvändigheter iom att stumpan var dålig. Idag vaknade min lillprins med ont i magen?? Han hade fått alvedon idag, men fått ont igen...jag var inte hemma!! Men nu har han inte sagt något sen jag tog över barnaskaran, men däremot åt han inte upp sitt kex eller sin glass!! Då är det något på gång!!! Typ ett bett på en 88:a och det brukar inte lämnas liksom... men jag hoppas det går över och att min prins får åter åtnjuta glassens härliga smaker en annan dag när han mår bättre!!

Ja, imorgon är det hämta schema inför jobbet isommar, jag kommer jobba 8 veckor, vilket innebär att jag kommer få noll veckor i semester, för jag börja jobba innan skolan har slutat, och slutar jobba när nästa termin redan börjat.

Men det blir förhoppningsvis fina pengar och bra erfarenhet! Hoppas jag pallar trycket bara... :-)

Ja jag har hela dagen fullbokad imorgon, två möten och sen ett tredje av lite trevligare art! Är det solsken ska vi dra till lekplatsen med ungarna!!!


Killevippen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0