Så jäklans fin dag

2011-04-28, kl 19:24:10 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Ingen stress, ingen press, så jäkla skönt, har bara njutit! Jag vaknade och väntade på att min lilla prinsessa som låg och sov ....hon fick sova ut, hon behöver det! Sen så åt hon frukost och vi tog vår tid, ville inte stressa på så som man alltid gör. Först var jag lite så där stressad men sen tänkte jag om, vad är det jag stressar för? Vill jag att mina barn ska alltid känna att man inte har tiden och alltid stressar fram? Svar nej!

Vi prata o gosa och sen cyklade vi ut på landet, snackade lite med bror på vägen, mötte honom. Men väl ute på landet så hade vi mys, snickelisnacka, om allt och inget, åt god lunch, ungarna lekte, och sen tog vi promenad ner till byn. fastnade på enda cafeet i vår stora stad och hängde där hela eftermiddagen! Gubben skjutsade ned lillkillen och han fick med fika och busa, stora killen var hos en kompis.

Vi satt ute och fika och lekte och pratade...tog de lugnt helt enkelt! Mycket trevligt. Men sen vart jag lite tidsoptimist och trodde jag skulle hinna hem på typ en kvart....men svärmor hämta upp oss och vi kom hem så vi kunde fixa inför judoträningen!

Väl hemma så hoppade jag o mina skit ungar studsmatta och busa o hade så mysigt så det inte är klokt.
Nu är alla ungar äntligen hemma, de tar de lite lugnt framför Rosa pantern...och snart ska det bli sängen för dem!

Nä jag är nöjd med min dag, den var mysig och trevlig!

Kommentarer
Från: lotta Mamma till Elvira

Ja visst va den ! :D

2011-04-28, kl 19:26:32
URL: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0