Påskhelg, praktik och fasta!

2011-04-25, kl 20:11:34 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Härligt så otroligt härligt att ha varit ledig! Och älsklingen med mig.

Vi har träffat vänner, haft mys ute i solen, lekt och myst och snackat skit.
Vi har träffat släkt och familj och käkat gott och haft trevligt.
Vi har umgåtts med bara oss och myst grejjat i huset och fixat massa.

Jag har haft det lugnt och skönt. Men jag har haft lite ångest ändå.

Skulle egentligen behöva ett långt sommarlov känner jag i själen. Efter allt som varit
sen i höstas.... är jag ganska sliten långt nära inpå. PÅ attacker som triggas av nästan inget alls. Inte likt mig.

Och jävligt jobbigt...och paranoian...denna förbannade paranoian.....


Idag har jag varit paranoid, samt haft ångest, dock ingen PÅ, men det är nog bara för att kärleken varit hemma...annars hade den varit som ett stryptag om min hals....helt säker på detta.

Stressen hjälper mig inte ett dugg!

Men jag ska fasta, det ska bli intressant! Och roligt, för hoppas de gör mig piggare och ger mig den kickstart jag så desperat behöver nu! Är förslappad, jag? Jag som ALLTID ger mig ut oavsett väder och går i storm och stekande sol, jag som alltid är hurtigare än hurtigast, jag som kan vara så förbannat nyttig....är helt tvärtom...


Nä nu behöver jag något som ger mig energi!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0