Pain from hell

2011-04-06, kl 09:27:33 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Vaknade någon gång inatt, med en smärta som gjorde så ont att jag liksom inte kunde röra mig...det var skit äckligt. Jag tänkte gå upp ur sängen och ta mig tabletter....men orka inte ens det...så fick snällt ligga som en skadad hund....

Men jag lyckades somna om och frukosten blev citronvatten och alvedon....och det känns bättre än inatt...men inte jätte rockigt med detta...och jag som ska åka till Göteborg imorgon!! Skit samma, får åka till apoteket och köpa morfin...haha..eller något annat starkare...finns ju alltid droger...har ju lärt oss hur dom funkar nu....


Näe hörrni, har ont och måste gå på toaletten igen. Men ska sen försöka mig på lite plugg...även om jag inte har lust...vill bara ligga ned....och slappa och bli omhändertagen...men det lär ju inte hända!!!


Killevipp!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0