Nu sover de små igen....

2011-04-14, kl 23:07:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Men jag ska inte ropa hej...för de kommer nog vakna inatt alla tre små sömntutor, en kanske är ledsen, väcker de andra...eller något annat scenario som kan uppstå när man har tre små godingar!

Gjort massa sit ups idag, känner mig rätt nöjd med mig själv, tagit två promenader...och inte ätit något direkt onyttigt alls. Finemang...


Ah, nej får väl hoppa i bingen, hålla tummarna på att man får sova några timmar inatt! Ska ju upp till skolan!

Föresten har jag fått mitt schema till praktiken jag har snart, ska vara på ett korttidsboende, med rehabilitering som inriktning...ska bli intressant! Så fort mina ögon kikade på schemat blev jag faktiskt sugen!

Jobba jobba jobba, ja jag har praktik i 5 veckor...sen så skola några få veckor, och sen är det till att jobba hela sommaren lång! Men då får man pengar med, och inget praktikant tjaffs. Kommer även få durevall utbildning och ett intyg på att jag kan sköta liftar! Ev och som jag hoppas delegering på att ge medicin, förenklar ju saker såklart.

Jippi, liten har blivit stor o ska jobba liksom!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0