Mycket Väl Godkänt

2011-04-05, kl 18:44:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

På nervsystem provet...känns inte fel...känns jävligt bra och jävligt fint, och ger lite mer taggning att faktiskt komma ikapp med det man är efter med....för jag är ju inte dum i huvet helt klart...bara mycket på mitt fat just nu...

Igår hade jag fullt upp, först skoldag med studiebesök, sen så stanna Louise här och vi promenerade, fikade och tjöta, och lekte.... mycket trevligt. Senare sen så kom mamma o brorsan en snabbis...men visiterna var inte slut för sen kom Emma och stanna hela kvällen!! Underbart!! Goa goa flesfia, tjöta och de va mycket trevligt...fika lite till hahaha...


Yes, idag så har jag vart i skolan och promenera på lunchen med två glada damer!! Sen så fick vi tillbaka provet, och det gick bra, inget jävla minus för en jävla gångskull tjoho, brukar få mvg- med den läraren iaf på proven...men idag så vart det ett rent mvg haha !


Japp, jag har sopat hela trottoaren, jag har fått ont i axeln med. Dammsög hela huset...och utfodrat barn, lyssnat på läsläxa, tjötat lite i telen och idag är de lite lugnare...ja just de tog en promme ned till kiosken så ungarna fick handla för en femma var...

Nu sover lillfian, riktig liten sömntuta, och grabbarna kollar på något coolt program.

Jag har nog UVI kände det igårkväll...fifan....ajajaja!!! Men skit påt, ska käka citron...eller nåt..


Kommentarer
Från: San

Men jag fick ett jävla minus!! :p haha

Käka citron med dig så du blir lite surare! ;)

2011-04-05, kl 20:21:29
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0