Min mormor!

2011-04-14, kl 20:10:44 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Min mormor fick rycka in nu på kvällningen när jag börjar bli mer och mer dement! Knarrig och dement haha.
Jag hade ett ord i huvudet, jag visste vad det var och vad det betydde men fick inte fram det! Fråga mamma hon kunde ju inget haha, hon är mer dement än jag!

Så mamma var i alla fall smart nog att säga åt mig att ringa mormor, kära kära mormor. Bästa mormor!
Hon är helt fenomenal och underbar, vill inte tänka mig ett liv utan min mormor, inte morfar heller för den delen! De båda tu är stöttepelare i mitt liv, har varit genom hela min barndom...jag förstår inte hur de stod ut med mig!

Aldrig kännt mig annat än älskad av de två människorna!

Nå vi brainstorma jag och mormor, vilken grejj! Men hon kom på händig, och då sökte jag synonymer på nätet och kom fram till det jag ville ha! Fingerfärdig!!! Klart!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0