Kräkstuga!!

2011-04-09, kl 15:17:02 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Jag har UVI samt pollen allergi...grr...tog äcklig medicin förut för gubben är för snål att köpa tablett form när vi har flytande kvar...blärk!!!

Och lilla lilla gumman, började kräkas igår kväll, har kräkts inatt så även idag....
Så jag har dammat, dammsugit, dragit hela golvet med mopp...som för övrigt inte har blivit gjort på väldans länge.

Skickade ut gubben att köpa, läsk, handsprit, blåbärssoppa, en mopp samt skurmedel (den gamla är väck) och ögondroppar till mig...jippi!!

Fick pappa att komma hit med en mutter till min cykel och så har vi pumpat upp den, äntligen...iof så var han nog inte ledsen, varje ursäkt att ta MC är en bra ursäkt!

Ja jag har ju kokat nappar och tandborstar, och lär väl bli några varv till...tråkigt för oss andra som mår ok...ja jag har ont men hade hellre gjort annat än att städa hela dagen, men skönt samtidigt att fått de avklarat! Nu ska jag plugga, ingen lust alls...tar hellre kräksjukan!!!!!


Vill för övrigt ha ett promenad band...och kommer inte sluta tjata förrän jag fått ett....haha

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0