Knarriga damen!

2011-04-14, kl 19:18:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Alltså, jag börjar nog bli gammal, idag så knarrade när jag tuggade något...knarra så det eka i hela huvet!
Sen stod jag typ på knä o torka som den Askungen jag är, och då knarrade knäet!! WTF liksom, jag knarrar, snart börjar jag väl att darra med...grr!!

Pollenchock! Gör mig oerhört trött ...inget skoj alls...värst imorse...tog en promenad med småttingarna i vagnen så de fick luft! Ställde in alla cyklar o sånt i Garaget eftersom vi ska bort...bäst o låsa in dem tänkte jag minsann!

Killar i halsen gör det. men inget knarr än i  alla fall!!

Lillstumpan sover på soffan, grabbarna kollar på något och ska snart hoppa i säng...då ska jag skriva en reflektion...ska man sågat helt? Det var verkligen något av de sämsta studiebesöken jag varit på...det sög!
Kanske inte ska uttrycka mig så....men olidligt tråkigt var det!

Nä, nu ska jag borsta massa barntänder och kissa massa ungar och sånt...

Tjohej!


Så förbannad sugen på dessa kakor, men om jag bakar, då kan jag inte hålla mig borta!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0