Grillfest!

2011-04-02, kl 23:06:27 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Galenskaper


Grillfest, med Gubens brorsa och tre andra familjen och en himlans massa ungar! Vi hade en lokalkändis i vårt hem, coolt som fan!!! Och en förbrytare!!! Ännu coolare nästan!!

Det bästa av allt var att det var en alkoholfri fest, ungarna lekte o busa, de vuxna skratta så de kikna utan alkohol!!

Missförstå mig rätt, jag kan gilla att dricka, oh yes, men mina barn...nej de ska inte behöva ha alkohol i sitt liv...inga fulletrattar eller så...

Jo en alkoholfri öl och två 3,5 or...det är helt ok..haha vi är inte stenhårda, nån cider eller nått glas vin! Ja, men sitta o pimpla med barnen...nope...då får man dra sig nån annanstans!! Så är det bara....


Men hur som haver, vi grillade, skrattade busade, käkade gott, åt en gudomlig tårta som gubben gjort helt själver....så jädrans farligt god....ska visa en bild...men inte nu är för trött!!

Familj nr ett åkte, sen brorsan och sen fam nr 2, fam nr 3 stannade och åkte för nån halvtimme sen, satt kvar och tjata och hade det trevligt och mysigt...synd att jag var dödligt trött...vilket jag är fortfarande...gick ju upp tidigt pga dum klädbytardag!!

Men idag så klämde vi in en långpromme med ungar o allt...de va inte fel, gött väder har vi haft...tog en promme till efter maten o tårtan med vännerna till en liten lekplats så på kvällen!! Mysi!!


Nä nu ska ja kolla true blood sen sova!!

Kommentarer
Från: lotta Mamma till Elvira

Nej jag vet, dom vet inget om hur hon är när vi är själv.



Och jag har pratat om det hur många gånger som helst och sagt hur det ligger till.

Men dom bara skakar på huvudet och vägrar tro på´t.



Jag menar, skulle jag ljuga om något sånt?



JAg känner mig så dumförklarad när dom säger så, jag vet visst hur det är att ha barn.

FÖR JAG HAR BARN!

2011-04-02, kl 23:22:55
URL: http://morsanlotta.blogg.se/
Från: EllenDellenDu

Alkofritt is the deal med barn med i bilden, jag håller med!

2011-04-02, kl 23:59:42
Från: Anonym

Låter som en kanon kväll!!!

2011-04-03, kl 10:53:32
Från: Carina:P

Åh låter riktigt kul, håller med, fan vi dricker aldrig längre ser ingen meningen med de och speciellt inte när barnen är med, så jävla fel.

kram

2011-04-04, kl 10:35:24

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0