Gjort Gbg!

2011-04-07, kl 21:20:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Ja, idag så tog vi bussen till gbg. Jag satt med Louise, vi tjöta o hade oss, jag blev nedsprayad med vatten tjoho!! Skrek till som en annan idiot över hele bussen...haha.

Kom ju fram och där tog vi mässan med storm! Vi gick många varv och kika o glodde och var intresserade, sen så tröttna vi och jag bara kolla efter godis...med andra ord hungrig...så vi tog oss till en restuarant och käkade helt ok mat enligt mig iaf, stekt kyckling nudlar och grönsaker mm mums....

Men så hade vi en servitris...haha, hennes kjol hade åkt upp och hon visade hela baken...så jag sa åt henne för tänkte vara lite snäll liksom..haha hon titta på mig som att , vafan, jag vill ju ha kjolen uppe på ryggen...och bara gav en fånflin....drog ned kjolen och...my lord...det täckte knappt ens då! Och tre sekunder senare var den uppe igen...så där spatserade hon omkring med rumpan bar....strumpbyxorna hade för övrigt maskor som hade gått....my god...är detta nya modet??

Vart man än tittade hade alla kavaj och backslick liksom...tror att jag bestämt får ta på mig kavaj och ha backslick nästa gång jag ska till gbg!!!!


Nå vi åt och sen tillbaka till mässan...leva och fungera mässan btw...mycket intressant. Men efter ett antal timmar så blir man trött...vi hitta en annan mässa och vi var verkligen malplacerade, där var klädkoden verkligen strikt och alla såg jätte upptagna ut!! haha vi flöt där och tog gratis glass och pennor i mängder, jag har tio st!!
Gratis vatten och pennor och godis!! Haha....gratis är alltid gott!! Även om vattnet var ljummet och glassen isig!!

Vi strosade och sen tog jag o prova massage sak som man har på en stol, OMG, så jävla skönt...de var slut annars hade jag nog fasiken köpt en...för min rygg...som är helt kaputt!! Men, den var wunderbar!! Ska skriva vad den hette, när jag hittat pappret som finns bland alla andra tusen broschyrer o grejjs jag fått....

Vi tog en latte på Living room...den var inte god...men sofforna var sköna!

Sen åkte vi bussen hem, sällskapet somna jag vart vaken såklart...tyvärr gillar inte sova offentligt längre...haha gjort de så mycket innan....tss.

Yes, men the story does not end...vi återkom till skövde stad, där hade vi fått p.bot på 600...trotts osynlig skylt...bilföraren vart fly förbannad och vi uppsökte polisstationen...där fick vi vänta minst en halvtimme. Vi ringde på en klocka, men fick bannor för det och polisen var jätte otrevlig, trodde väl hon ville slippa betala, medans vi bara undrade...men men....skit i de haha....man får ju bita i det sura äpplet som polisen sa!!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0