Trodde jag skulle avlida långsamt...

2010-11-15, kl 19:01:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Var det otrolig segt att gå upp ur sängen. Ingen ville gå upp.
Även denna natten vart det vakna barn och hostningar och alla låg i sängen
vilket är döden för min rygg...usch min rygg, totalt jävla fucked up!!

Nå kom iväg till skolan tack vara TaxiLouise! Tackar för det stump!!

Väl där så har man lite molande huvudvärk men men det ger sig nog.
Har en bra och givande lektion med sjuksyrran hon är freaking best!

Yes och sen då, är det lunch efter ett långpass med lektion, käkar och
jag får med mig ett gäng sköna töser ut på en promenix!!
Tjötar och har de mysigt :-D

Långpass nr 2 i form av Etik och livsfrågor...
Älskar det i vanliga fall, men huvudvärken...värre och värre
jag trodde huvudet skulle spräckas, eller att jag skulle spy eller nått.

Men tog en ipren i förhoppningen att den skulle hjälpa, INTE ETT PISS!!

Huvudvärken blev ännu värre, och jag insåg att det var migränanfall..
Fan då hjälper INGET på denna jord...FUCK!

Hade så ont men var ju tvungen att stå ut.

Väl hemma så hade jag väl velat att gubben skulle ta vab, men
han kunde inte för det var så många andra borta...

Så jag sov, eller jag sov inte , jag däckade medans ungarna kolla på
film. I nästan två timmar dreggla jag på kudden, ja just det jag hann o vända på
kudden två ggr för de vart lite blött...haha.

Nå när jag väl vakna till liv kändes det lite bättre.

Fixade mat åt ungarna och jag åt med, och nu känns det helt ok igen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0