Snöstorm och högsta betyget!

2010-11-09, kl 22:33:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Det är total snö kaos. Många klagar. Jag gör faktiskt inte det.
Jag gillar, nej förlåt älskar snö!!

Det lyser upp tillvaron. Om det snöar för mycket ger det bara en
anledning till att stanna inne och mysa och gosa och kura!

Igår var första skoldagen sen fem veckor tillbaka. Kändes gör bra
att vara tillbaka med alla goa töser!!

Igår kväll knåpa jag ihopa ett arbete som skulle vara inne idag, såg
ikväll att jag fått MVG !!! Härligt!! 

Satt uppe till kl 01.00 igår, och satt o renskrev o la till lite på lektionen
idag haha...

Grejjen är den att just denna läraren har jag varit så osäker på av olika
anledningar, men de känns som att de finns hopp för mig med...!!!


Jag längtar till JUL , blir inte mindre sugen av snön :-)

Iof ska jag jobba julafton, men det är bara några timmar, och julen för
mig är typ hela förberedandet under hela december månad så :-)


sno

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0