Snökaos och födelsedag!!

2010-11-10, kl 09:29:23 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Idag är det födelsedag här i huset!! Min lilla kille
blir hela 7- år idag :-)

Det är verkligen inte klokt hur fort tiden går, och
det känns som att jag alltid haft honom hos mig
min ängel!!

Hipp hipp hurra hurra hurra!!!! Grattis!!



Snökaoset!

Igår så tyckte jag gubbskurken tog så lång tid på sig
jag ringde, jag menar, hallå det är full snöstorm och
han kanske kört av vägen som han gjorde förra året!
(det gick bra bara en liten skönhetsfläck på bilen)
Men han hade skottat fram bilen i en halvtimme och jobbat
över i en kvart.

Men skulle precis åka.
Men hallå, det tog gör lång tid igen, till slut ringde jag igen, ja då
har han precis kommit hem o börjat skotta uppfart o ingång o allt
och det är INTE lite, rätt stort o jobbigt.
Jag hade innan skickat sms om att skit i att skotta vi tar
det imorgon...men men han skotta, men vart var bilen???

Bilen ja, den hade han fått parkera några kvarter bort!!
Vägen upp till oss var inte skottad och det lutar,
han hade härjat med bilen i minst 20 min för att få den
dit den står nu!

Sabla skrutt att ingen plogat liksom!! Så nu sover han, men
sen ska han få vandra med skottkärran och vinterdäcken och sätta
på skiten!!!

Så vart gubbskurken sur på mig imorse för att jag väckte han?!
Men vårt barn fyller ju år!!! Nåja...nu vilar han...sen ska han få
fixa allt!!! Vi behöver ju handla hem mat med!!

VI har inte fyllt förrådet öht för nån jävla snöstorm!

Det ekar nästan i kylen!!!
dnl

Ja detta är numer vår studsmatta..., och en liten del av vår baksida...
tur att vi inte måste skotta den haha!



PS: Ingen som har en bra blogg???

Kommentarer
Från: San

Jag har en bra blogg :P hehe

Gött med snö alltså!

Jag vill också ha en studsmattiiii!

Jag har en Canon 500D Eos

2010-11-10, kl 18:21:07
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0