Sleeping beauty!!

2010-11-26, kl 21:46:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Det är jag det förstår ni kära läsare. Jag kan blogga regelbundet för att
sedan falla i bloggkoma i nån vecka eller så.

Kanske mest för att det finns annat att göra mest hela tiden!!

I veckan fick man provresultat på ett prov jag trodde gick kass, med
tanke på att jag vart bakis dagen innan och inte plugga lika mycket
som jag hade planerat :-) Men det blev iaf ett MVG!! tjoho (-) men det
skiter jag i!! haha

Idag hade vi debatt i skolan, NOT MY THING!! Hatar de
säger åt andra att säga åt mig :-)
Men men försökte verkligen att göra min röst hörd lite iaf.

Jag är så apans sugen på LUSSEKATTER, ja jag säger det
har alltid gjort och kommer fortsätta med det, ingen jävla
lussebulle nejtack!

Nå jag orkar inte baka, nej och MIN vän LOUISE
LOVADE att vi skulle göra det ihop...hmmm var
är hooon????

I helgen tog jag mig ut och slog klackarna i taket, något
jag aldrig gör i princip!

Så jävla skoj hade vi, först lite förfest snackis hemma hos
Ellen, sen drog vi till pensionärs bowlingen i Tibro. Iof hade
vi apkul oavsett vem som var där :-D
Sen var det ju faktiskt ett gäng medelålderskarlar där med haha

Nå vi ville inte avsluta så vi raggade skjuts in till Skövde stad
och dansa loss på Bogrens. Apkul där med måste jag säga.
Helt perfekt gäng och rätt sinnesstämmning.

Bugga med en kille som sen vägra släppa och gick ifrån
rolig dans grabb till slemmbobba...blärk, hoppa undan och dök rätt in
i en grabb ifrån Karlstad. Han rädda mig haha.

Sen drog vi hemåt för vi ville inte missa bussen.
Eller jag ville dansa mer men måste ju hem med :-D

Busschauffören var ett as! Jag gillar honom inte.
Kortet funka inte, fick inte testa igen, nej nej...wtf liksom!
På ica får man fan prova igen!! GAHH!!

Men snällaste Ellen pellen la ut åt mig...thank god!!

Bjur på en festlig bild...som förlåt för mitt långa inlägg...men ehat the hey,
måste välla uppdatera lite iaf??? :-D

party on

Eller två..?

sådeså

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0