Skratta tills tårarna rinner....

2010-11-11, kl 18:21:43 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper
Ja det är inte fel ibland, men problemet är ju att det är svårt att sluta.
Höll på att dö av asgarv idag på en lektion, o kunde liksom inte sluta garva
de vart så klockrent!!!!!


Haha önska jag kunde skriva ut exakt vad som sades men men.


Åh var en bra dag  i skolan idag, var så jävla RÄTT att börja läsa där, och så jävla RÄTT klass!!!
Något av det bästa valen jag gjort!!


Love it!
förgätmigej
Ibland så saknar jag även sommaren, men mest gillar jag snön!!

Kommentarer
Från: Ellen DellenDu

hihi hela jag blir ju glad av dina inlägg här idag! pöss

2010-11-11, kl 21:14:44
Från: Ellen DellenDu

hihi hela jag blir ju glad av dina inlägg här idag! pöss

2010-11-11, kl 21:15:16

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0