Klämm på stjärten!!

2010-11-12, kl 20:59:27 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Det är välla mysigt ibland eller?? :-D

Eftermiddagen och kvällen spenderade jag och mina kids hemma hos familjen Kaos!
Familjen kaos är för övrigt några av de skönaste människor som finns.
Två goa päron, fem snuttiga och röjjiga ungar!!

Även mamma Kaos`s systers familj har vunnit våra hjärtan, men dom är mer
åt det lugna hållet! :-)

Gubbskurk jobbar ju ständig eftermiddag kväll, och ja han jobbar fredagkväll
ständigt! Får ofta frågan om det nämnligen, alla fredagar JA!!

Så jag och barnen underhöll oss, mycket mycket mysigt!!
Har inte hunnit träffas lika ofta och det har gjort lite ont i hjärtat, men idag
så fylldes det av den där goa värmen igen man får när man är med dem!

När vi kom hem så stoppa jag killarna i säng, idag för första ggn, ligger
dem i samma säng så söta :-)

Lillprinsessan bus somnade snabbt kan jag ju säga!
Var säkert för att vi tvinga ut alla ungar i de härliga plaskvädret :-)
Måste ju rasta ungarna med eller???

Imorgon är det kalas med släkt o sånt, puh...inte det roligaste i världen
men men de blir kul för stora killen! :-)

Söndag är roligare, om vädret är ok ska vi grilla ute med fam Kaos....
och fira lite med, en i vår fam o en i deras för båda fyllde år nu i veckan!


Lyssnar på spotify....mmmmmm mys.

Ska snart ned o kasta in lite tvätt och tända i pannan flåt förbrännaren.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0