Jobbar kvällen idag!!

2010-11-04, kl 14:01:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Har hunnit med en promenad i solskenet!! Gud så härligt med SOL!!!!!!! Man blir sprallig i hela kroppen!

Var o fika på ica med de minsta och Gubbskurken! Man fick ju gratis, vi käka som galningar :-D
Ben and Jerry glass smakprov, Mumma!! Chips o choklad och Julmust,och sen choklad tryffel.

Haha behövde liksom inget mellis efter det!!


Jag gick hem ifrån Ica medans resten drog hemåt med bilen och slappa hemma lite.

Gubbskurken har lagat lunch och snart ska jag iväg och jobba näst sista dagen kvällen på min
praktik....blir lite ledsen i ögat!

ÄLSKAR personalen, ÄLSKAR de boende.....hoppas man får komma igen nån gång!


Undrar om de kommer sakna mitt eminenta jag lika mycket?? :-)
mee

Kommentarer
Från: Mallory

Ps nån som vet varför det inte funkar med sms blogg? Måste man skicka som mms???

2010-11-04, kl 14:02:17

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0