I`m back again!!

2010-11-15, kl 18:42:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Hade en mysig och go helg!!
I Fredags var jag hemma hos fam Kaos o busa med mina ungar o deras
ungar o vi var ute o lekte i regnet o käka hemma hos dom! MYS

I lördags var det släkt kalas för stora killen, han fick en mobil wohooo
stolt så!!! Och en bra summa för han skall spara till ett ds.
Plus massa så presenter typ leksaker o sånt men inte så mycket
som de brukar va, skönt! Hellre rejäla bättre grejjer än kraffs i plast!

Japp svärmor stannade till långt in på kvällningen så jag o
gubben fick gå en promenad tillsammans!! MYS!! Och sen åt
vi fina räkmackor, el jag äter inte sånt men skinkmacka iaf :-D

Hade en unge som sov över....puh hah, de vaknade på natten och
trodde de va morgon, somna inte om, och lilltösen hon vaknade o somna inte
om heller, inte ens när vi lagt oss, kunde inte somna jag heller iom allt...grrr!!

Igår så åkte vi och shoppa nya skor till alla ungar!!
Som skall tåla väta med!! Skit bra priser och blev nöjd!

På eftermiddagen elda vi i skogen och fika o kalasade
med fam Kaos!! Mycket mysigt!!

Jag och Fru Kaos tog en promenad ifrån skogen och hem till oss,
riktigt skönt med en långis, och där vänta gubbarna med alla ungar.

Sen pluggade jag och tränade pilates igår kväll!!
Gött!!

wattenfall

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0