Galenskaper och dramatik?

2010-11-10, kl 18:25:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
meme

Galenskaper kan jag välla stå för....dramatik...jag???

Kan väl så smått erkänna att mitt humör är ju inte kännt för att ha lång stubin direkt.
Och är jag trött, så är jag mer överkänslig, likadant om jag är hungrig. Eller om jag har
mens, eller om jag precis ska få mens. Och lite efter mens. Och om jag har ont någonstans.
Om jag är förstoppad....

Så...summan är väl att jag är lättantändligt mest hele tin???

Men också mycket glad...inte en suris jämt ju..nej nej..

Ibland står barnen små och gapar när mamma fånar sig med fula danser
och egenpåhittade sånger...fast det är mest dom som får se all skit
haha stackars barn!! Miljöskadade!!!

/Puss puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0