Etik och flumm!

2010-11-12, kl 14:00:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Hela natten var kaos, jag hatar när gubben lägger sig efter att jag somnat,
för jag vaknar alltid när han ska komma "smygandes" in till sängen,  inatt gjorde han
det men blev så sur så jag sa att han fick gå annars hade jag inte kunnat somna om
haha....fan somna inte direkt i alla fall men slapp störa mig på hans jävla
pulande med sin ljudbok o skit.

Sen vakna lillan, kom o härja o fråga efter pappa, gick med henne in till han.
Sen ropa lill killen...haha...non stop kändes de som :-)

Nå nå kom iväg till skolan kära taxibruden kom och hämta upp mig i all snöslask!?! Vafan
snö ska de va inte slask!

Att vakna av att det spöregnar är ju inte heller någon idyll, om det inte är gör varmt och sommarregn.

I skolan hade vi Etik, trött trött trött, men men de flyter alltid på och flummigt vare :-D


Hem och dona lite o precis käkat, helt mätt i magen, åt så snabbt för jag var så hungrig.

Vafan kan inte kärringen ha maten klar när man kliver innanför dörren??? ;-)


Snart ska jag dra iväg och inträfa familjen Kaos boningar och vi ska försöka lufta ungarna en svängom!
Och tjata skit och kela och älska givetvis!!!
Kul för jag befarade att ännu en fredagskväll sitta ensammen och allena...inte kul!

flowerssommar

Kommentarer
Från: Linn

Jag såg ditt inlägg på FL! Du kan kolla in min blogg om du vill! ; )

2010-11-12, kl 15:02:29
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0