Det allra jävligaste av allt

2010-11-29, kl 16:40:10 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Igår läste jag i en gammal dagbok. Varför? Bra fråga,
ångrade mig direkt när jag bara såg rubriken.

Men kunde liksom inte sluta läsa.
FUCK IT!


Nå, hade ett "TALK" igår med min sambo.
Varit en nedförbacke det sista här och jag var tvungen
att ventilera.

Gick ok, hoppas på förbättring bara, från oss
båda, för att gå omkring i varsinn värld är fanimig inte
roligt. WEPP.

Idag har jag pluggat, och tagit hand om sjukt barn.
Stor ängel är sjuk med feber och snuva...stackars.

Vi har kramats massor idag jag och ängel.
Hela eftermiddagen spendera jag och mina
tre hjärtan i sängen och läste mängder med sagor
och sen sjöng vi massor ur en sångbok.

Nu fick dom faktiskt kolla på Bamse för hur kul är
det att lyssna på mammas tjöt i all evighet?

Och inga kompisar in här idag eftersom vi har sjukstuga
såå...lite extra tv är ok.

Nu small de till utanför...skiter nog ned mig.

Kommentarer
Från: Ellen DellenDu

Ventilation är bra! Sjukstuga SUGER! PÖSS!

2010-12-03, kl 16:43:02

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0