Bunny fun...

2010-11-29, kl 23:33:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Tjohopp, då har man iaf påbörjat sitt arbete i Etiken.
Jag har suttit o tänkt idag att det är inte långt kvar nu
tills vi slutar och skall få betyg och sånt.
Men således börjar det hopa sig med grejjor som skall in
så de ska bidra till ens betyg.

Prov och hemtentor och grupparbeten och skrivuppgifter.
Känns mycket....puh...


Jag har även tänkt mycket på idag, just denna dag
att jag kommer jobba på självaste julafton.
Men why liksom? Jo för att jag älskade stället
och jag tänkte de skulle vara bra...puh...

Nu har jag inte varit där på hundra år känns det som
tänk om man glömt bort alla rutiner och sånt?
Och det värsta av allt, som jag måste stålsätta mig
för, är att de glömt mig... :-(

Men men, det blir nog bra. Hade inte tackat ja om
jag inte kännt mig säker och om jag inte velat.
Det är bara för att nu känns det så avlägset liksom...


Well...julklappar måste inhandlas...köper endast till
barnen. ORKA!?!?!

Ja barnen skall få för dom bryr sig :-D


Jag personligen hatar att få saker jag inte vill ha
som jag aldrig tänkt köpa själv. Och som aldrig kommer
bli användna, som kommer ligga i ett hörn och ruttna.
Dåligt ur miljösynpunkt med.

Sen kan man få fint kraffs med, yes.

Ps: det värsta man kan ge mig är blommor.
För dom dör. Jag har så ogröna fingrar det finns.
Jag brukar ge min mamma mina halvdöende blommor och hon
fixar dom i ett naffs!! FUSK!

förgätmigej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0