Pms häxa

2010-12-03, kl 17:42:35 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Fast inte så illa som det kan vara faktiskt :-) Är nog dämpad
för att jag är trött och rätt orkeslös.

Känner mig mest som en zombie hela dagarna.

Blivit mycket irriterad på en människa i veckan, uttalanden utan dess like!
Oförståelse och brist på empati, helt otroligt hur en del människor är funtade.

Blir galet tokig och vill alltid omvända, men sen kommer jag på att jag inte
behöver bry mig.

Jag måste bli klar med min "lilla" arbete idag...för att påbörja nästa...tjoho!


Men jag fixar de, såklart !

sno

Kommentarer
Från: Emma

JOHANNA :) Inte visste jag att du har blogg :)

Det klart jag ÄR rädd för att dö, men som jag skrev så är det skönt att tänka på hur jag tror att det ser ut efter, då blir det iallafall lite mindre läskigt ;) puss

2010-12-06, kl 10:19:23
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Från: Mallory

hehe jo jag har sporadiskt iaf ;-)

2011-01-04, kl 22:11:24
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0