Äckligt förkyld och för lite sömn.

2010-12-03, kl 15:28:14 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Förkyld, jag låter som en gammal kärring, jag är täppt,
men som tur är så har jag inte ont i varje fall.

Härliga röda veckan dök upp med, finemang!! Allt på en gång!

Denna veckan har varit tuff, varje kväll jag skulle jobba med mitt arbete
så har min son varit framme, han har haft stora problem med att sova.

Kommit ned hela tiden och trasslat o varit ledsen och tjutit och ja krånglat.

I början är ma nförstående och man har tålamod, men sen tryter det och man börjar
bli less på att inget hjälper och att man inte hinner med det man vill få gjort.

Men till skillnad från vad annat folk anser, så sätter jag mina barn FÖRST!
ALDRIG skolan, aldrig i helvetet att jag prioriterar något över mina barn.

Så även om frustrationen blir stor eftersom det brukar fungera bra...
så är det så att ha barn....för dom ärr människor dom oxå...med olika behov
vid olika tillfällen, och kan må mer eller mindre bra i perioder.

Men nu vill jag ha en lösning tack!

Kommentarer
Från: Ellen DellenDu

Så rätt du har gumman...barnen får allt gå före allting...det är ju så :-)

2010-12-03, kl 16:40:59

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0